Steam Bug (ESP)

Bugs reports for the Steam Client

Steam Bug (ESP)

Postby tsodaax » Sun Jan 13, 2019 1:09 pm

Buenas.
Yo uso la plataforma de Steam, el problema es el siguiente: se que me queda congelado. No sé por qué motivo, lo reinstalé várias veces y sigue insistiendo el problema. No sé cómo solucionarlo.
Además me gustaría pedir un reembolso, que me quiten a el Town "Beelzebub" y que me devuelvan el valor del personaje. Gracias.
tsodaax
Newbie
Newbie
 
Posts: 1
Joined: Fri Dec 28, 2018 11:04 pm

Re: Steam Bug (ESP)

Postby Jerme » Sun Jan 13, 2019 1:40 pm

Greetings,
When the game freezes it usually means your client lost connection to the server. Sadly there is no way to reconnect, due to Flash itself.
In regards of the refund: I apologize, but there are no refunds possible.
--
(Translated by Google Translate)
Saludos,
Cuando el juego se congela, generalmente significa que su cliente perdió la conexión con el servidor. Lamentablemente no hay manera de reconectarse, debido a Flash en sí.
En lo que respecta al reembolso: me disculpo, pero no hay reembolsos posibles.
Disclaimer: I try to abide by the game's softfilter and use the appropriate replacements, when I am using the forums. Those will be set in brackets. Example: [tarnation]
Visit my role suggestions and give me feedback: http://www.blankmediagames.com/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=28949

Visit the Testing Grounds
Occupation: A developers pain and joy (QA-fox), currently "hired" by Ralozey
User avatar
Jerme
Global Moderator
Global Moderator
 
Posts: 28197
Joined: Thu Apr 30, 2015 2:09 pm


Return to Steam Bug Reports

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests