VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

The threads where you play mafia will be posted here.

Moderators: Varanus, FM Game Moderators

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby MiniMegabyte » Thu Feb 18, 2021 4:03 pm

I was right thoigh in my reads and y’all lynched me
MiniMegabyte
Newbie
Newbie
 
Posts: 1
Joined: Thu Jul 09, 2020 3:50 am

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Chemist1422 » Thu Feb 18, 2021 4:17 pm

ejjinami wrote:will the scum chat be released?

if both scum agree ye
mist ~ she/they
User avatar
Chemist1422
FM Game Moderator
FM Game Moderator
 
Posts: 1005
Joined: Tue Mar 20, 2018 5:39 pm
Location: on the beach at dusk (CST/CDT)

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby ejjinami » Thu Feb 18, 2021 4:25 pm

MiniMegabyte wrote:I was right thoigh in my reads and y’all lynched me

too much charisma, not enough accuracy- you bring the town to its doom
too much accuracy, not enough charisma- the town brings you to your doom

Life is meaningless and we’re all gonna die xD


15 : 14,5

Last updated: 18.02.2021
User avatar
ejjinami
Medium
Medium
 
Posts: 150
Joined: Sun May 14, 2017 12:22 pm

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby watchme1 » Thu Feb 18, 2021 4:25 pm

ejjinami wrote:
MiniMegabyte wrote:I was right thoigh in my reads and y’all lynched me

too much charisma, not enough accuracy- you bring the town to its doom
too much accuracy, not enough charisma- the town brings you to your doom

Life is meaningless and we’re all gonna die xD


We're all gonna pay taxes as well
FM Record- 19 Wins 21 Losses 7 Broken/draw


I suck at league
User avatar
watchme1
[Forum Mafia XIX] Winner
[Forum Mafia XIX] Winner
 
Posts: 860
Joined: Fri Jul 11, 2014 4:00 am
Location: In quarantine (GMT +11)

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby watchme1 » Thu Feb 18, 2021 4:26 pm

Who was the unaware flagbearer out of curiousity
FM Record- 19 Wins 21 Losses 7 Broken/draw


I suck at league
User avatar
watchme1
[Forum Mafia XIX] Winner
[Forum Mafia XIX] Winner
 
Posts: 860
Joined: Fri Jul 11, 2014 4:00 am
Location: In quarantine (GMT +11)

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Chemist1422 » Thu Feb 18, 2021 4:40 pm

watchme1 wrote:Who was the unaware flagbearer out of curiousity

uzay, though it didn't matter
mist ~ she/they
User avatar
Chemist1422
FM Game Moderator
FM Game Moderator
 
Posts: 1005
Joined: Tue Mar 20, 2018 5:39 pm
Location: on the beach at dusk (CST/CDT)

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby JacksonVirgo » Fri Feb 19, 2021 2:07 am

Thanks for playing my game, sorry I couldn't host it anymore had a mental breakdown pretty much.
Pronouns - They/Them

On-site FM Record: 11-0-11
Spoiler: Latest Town Game: VFM75 - Citizen - Win
Latest Scum Game: SFM79 - Coroner - Win
Latest Neutral Game: SFM72 - Failed Assassin - Win
Last updated 02.12.20 AEST
User avatar
JacksonVirgo
Sheriff
Sheriff
 
Posts: 535
Joined: Mon Jul 13, 2015 12:00 am
Location: Australia (AEST)

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Fenraiser » Fri Feb 19, 2021 2:28 am

JacksonVirgo wrote:Thanks for playing my game, sorry I couldn't host it anymore had a mental breakdown pretty much.

Thank you for hosting as well Jackson. It was a wild ride.

Sometimes the hosting thing doesn't work out because we have to prioritize our own mental health, and that is 100% totally always okay. Even if you don't come back to FM or Mafia forums, I'm glad that you put your time here in the first place.

I hope you come to a good mental state and get the help you need.
VFM 71 Ends In a Heretic Victory~
User avatar
Fenraiser
Veteran
Veteran
 
Posts: 457
Joined: Tue Dec 22, 2015 8:02 pm
Location: Working

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Royee » Fri Feb 19, 2021 3:09 am

kosmo and ejji were spewed t due to twilight
how do you not can this?
Recent Town game - 21A
Recent Mafia game - VFM73
Recent Neutral game - 17B
User avatar
Royee
Easter 2020 Winner
Easter 2020 Winner
 
Posts: 276
Joined: Wed Sep 30, 2015 1:11 pm
Location: UTC +3

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby kosmo16 » Fri Feb 19, 2021 3:37 am

Royee wrote:kosmo and ejji were spewed t due to twilight
how do you not can this?


Idk if it would change anything. You know I could do the same as Mafia. I am good in faking these reactions. Your main problem was that you had no plan how to play this game, that is the main reason why you lost.
Legacy Season Rank: Master
Season One Rank: Master
Season Two Rank: Diamond
Season Three Rank: Master
Season Four Rank: Master
User avatar
kosmo16
Jailor
Jailor
 
Posts: 726
Joined: Sat Nov 21, 2015 7:37 am

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby kosmo16 » Fri Feb 19, 2021 3:48 am

kosmo16 wrote:
Royee wrote:kosmo and ejji were spewed t due to twilight
how do you not can this?


Idk if it would change anything. You know I could do the same as Mafia. I am good in faking these reactions. Your main problem was that you had no plan how to play this game, that is the main reason why you lost.


The Day 2 was the most crucial in the game from Mafia Traitor and if the only post he makes is:
Fenraiser wrote:Time for me to smash ultra!

/vote Royee


Then you should know it is lost. Maybe it was just lack of time, unlucky for you.
Legacy Season Rank: Master
Season One Rank: Master
Season Two Rank: Diamond
Season Three Rank: Master
Season Four Rank: Master
User avatar
kosmo16
Jailor
Jailor
 
Posts: 726
Joined: Sat Nov 21, 2015 7:37 am

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Fenraiser » Fri Feb 19, 2021 5:59 am

I take the L lol. Im gonna be playing in FG or other things. I dont have the energy/motivation to play as scum as much as I do town, so it's probably for the best.
VFM 71 Ends In a Heretic Victory~
User avatar
Fenraiser
Veteran
Veteran
 
Posts: 457
Joined: Tue Dec 22, 2015 8:02 pm
Location: Working

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby watchme1 » Fri Feb 19, 2021 7:19 am

Fenraiser wrote:I take the L lol. Im gonna be playing in FG or other things. I dont have the energy/motivation to play as scum as much as I do town, so it's probably for the best.


Just don't roll scum ? It's that easy owo
FM Record- 19 Wins 21 Losses 7 Broken/draw


I suck at league
User avatar
watchme1
[Forum Mafia XIX] Winner
[Forum Mafia XIX] Winner
 
Posts: 860
Joined: Fri Jul 11, 2014 4:00 am
Location: In quarantine (GMT +11)

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby kosmo16 » Fri Feb 19, 2021 8:37 am

Fenraiser wrote:I take the L lol. Im gonna be playing in FG or other things. I dont have the energy/motivation to play as scum as much as I do town, so it's probably for the best.


I would swap. I have no motivation to play Town.
Legacy Season Rank: Master
Season One Rank: Master
Season Two Rank: Diamond
Season Three Rank: Master
Season Four Rank: Master
User avatar
kosmo16
Jailor
Jailor
 
Posts: 726
Joined: Sat Nov 21, 2015 7:37 am

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Fenraiser » Fri Feb 19, 2021 9:03 am

kosmo16 wrote:
Fenraiser wrote:I take the L lol. Im gonna be playing in FG or other things. I dont have the energy/motivation to play as scum as much as I do town, so it's probably for the best.


I would swap. I have no motivation to play Town.

I wish I was you :(

Was your first game scum? I can only play scum if I'm a neutral b/c I can do crazy shit and be townread for it.
VFM 71 Ends In a Heretic Victory~
User avatar
Fenraiser
Veteran
Veteran
 
Posts: 457
Joined: Tue Dec 22, 2015 8:02 pm
Location: Working

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby kosmo16 » Fri Feb 19, 2021 10:30 am

Fenraiser wrote:
kosmo16 wrote:
Fenraiser wrote:I take the L lol. Im gonna be playing in FG or other things. I dont have the energy/motivation to play as scum as much as I do town, so it's probably for the best.


I would swap. I have no motivation to play Town.

I wish I was you :(

Was your first game scum? I can only play scum if I'm a neutral b/c I can do crazy shit and be townread for it.


No. My 2nd game ever was scum. I lost it, because I gambled wrong.
Legacy Season Rank: Master
Season One Rank: Master
Season Two Rank: Diamond
Season Three Rank: Master
Season Four Rank: Master
User avatar
kosmo16
Jailor
Jailor
 
Posts: 726
Joined: Sat Nov 21, 2015 7:37 am

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby kosmo16 » Fri Feb 19, 2021 12:54 pm

kosmo16 wrote:
Fenraiser wrote:
kosmo16 wrote:
Fenraiser wrote:I take the L lol. Im gonna be playing in FG or other things. I dont have the energy/motivation to play as scum as much as I do town, so it's probably for the best.


I would swap. I have no motivation to play Town.

I wish I was you :(

Was your first game scum? I can only play scum if I'm a neutral b/c I can do crazy shit and be townread for it.


No. My 2nd game ever was scum. I lost it, because I gambled wrong.


And my main strength is just to motivate my team to do their best.
Legacy Season Rank: Master
Season One Rank: Master
Season Two Rank: Diamond
Season Three Rank: Master
Season Four Rank: Master
User avatar
kosmo16
Jailor
Jailor
 
Posts: 726
Joined: Sat Nov 21, 2015 7:37 am

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Royee » Sat Feb 20, 2021 2:08 pm

kosmo16 wrote:
Royee wrote:kosmo and ejji were spewed t due to twilight
how do you not can this?


Idk if it would change anything. You know I could do the same as Mafia. I am good in faking these reactions. Your main problem was that you had no plan how to play this game, that is the main reason why you lost.

besides the bad faith, that doesn't change anything at all.
Recent Town game - 21A
Recent Mafia game - VFM73
Recent Neutral game - 17B
User avatar
Royee
Easter 2020 Winner
Easter 2020 Winner
 
Posts: 276
Joined: Wed Sep 30, 2015 1:11 pm
Location: UTC +3

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby Royee » Sat Feb 20, 2021 2:11 pm

in other words: i will still break rules.
we technically had a plan
Recent Town game - 21A
Recent Mafia game - VFM73
Recent Neutral game - 17B
User avatar
Royee
Easter 2020 Winner
Easter 2020 Winner
 
Posts: 276
Joined: Wed Sep 30, 2015 1:11 pm
Location: UTC +3

Re: VFM78 | Reds Lookin' Kinda Shady | Game Over

Postby kosmo16 » Sat Feb 20, 2021 7:18 pm

Royee wrote:in other words: i will still break rules.
we technically had a plan


What was the plan?

You got me. Sorry for that. But I think I still had a low chance to be lynched.
Legacy Season Rank: Master
Season One Rank: Master
Season Two Rank: Diamond
Season Three Rank: Master
Season Four Rank: Master
User avatar
kosmo16
Jailor
Jailor
 
Posts: 726
Joined: Sat Nov 21, 2015 7:37 am

Previous

Return to Game Threads

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests