Localization for Town of Salem!

Announcements made here about the game and the company.

Re: Localization for Town of Salem!

Postby ICECLIMBERS » Sat Feb 25, 2017 2:09 pm

I tried adding inverted exclamation points, but doing so appeared to screw up the formatting. x: Undid that edit. Maybe I did something else wrong, but adding them also added in some sort of sun text code thing as well.

I think it was me trying to zoom to my default zoom instead.
Spoiler: Image

in the distance the shelves
rode three shadows of blue
User avatar
ICECLIMBERS
[Forum Mafia VII] Winner
[Forum Mafia VII] Winner
 
Posts: 3080
Joined: Wed Nov 19, 2014 11:50 pm
Location: Eastern Time

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Alicitzen » Sat Feb 25, 2017 2:41 pm

Naru2008 wrote:Okay, it was kinda funny when they weren't growing 20 times the two original ones, now it's just getting off-topic. Guys pls. :geek:

ceart go leor ansin, stad a mharú mo spraoi
Discord: Alicitzen#1312
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Alicitzen
Valentines 2017
Valentines 2017
 
Posts: 7991
Joined: Mon Mar 10, 2014 10:56 am
Location: Chaldea

Re: Localization for Town of Salem!

Postby lonewanderer025 » Sat Feb 25, 2017 4:45 pm

SpellChecker wrote:
Sarah Thorpe wrote:why not do it themselves
fan media games amirite cus the fans do all the work
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/925/494/218.png_large


To be honest it's a community based wiki anyway it would make much more sense if users were given a chance to translate it.

'


Not to mention that if the developers tried to translate it, it would take longer and be inaccurate for the most part.
lonewanderer025
Newbie
Newbie
 
Posts: 1
Joined: Mon Jan 23, 2017 3:33 pm

Re: Localization for Town of Salem!

Postby xOnyxKnight » Sat Feb 25, 2017 6:35 pm

just imagine half the people using google translate for this
" Crack is Whack. "
- Jeremiah 29:11

My Custom Roles
Warden / Graverobber / Insomniac
my name is Custer in ranked
User avatar
xOnyxKnight
Executioner
Executioner
 
Posts: 23
Joined: Tue Jul 14, 2015 1:57 am
Location: kek

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Alicitzen » Sat Feb 25, 2017 6:58 pm

xOnyxKnight wrote:just imagine half the people using google translate for this

Tá m'árthach foluaineach lán d'eascanna
Discord: Alicitzen#1312
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Alicitzen
Valentines 2017
Valentines 2017
 
Posts: 7991
Joined: Mon Mar 10, 2014 10:56 am
Location: Chaldea

Re: Localization for Town of Salem!

Postby LevinSnakesRise » Sat Feb 25, 2017 11:04 pm

xOnyxKnight wrote:just imagine half the people using google translate for this

We literally said no translators. We can get a good idea of who is or isn't using them. :)
Please contact BMG with any questions regarding your account issues;
support@blankmediagames.zendesk.com

Thanks.
User avatar
LevinSnakesRise
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 16789
Joined: Thu Aug 07, 2014 9:45 pm
Location: USA

Re: Localization for Town of Salem!

Postby GamerGuyMW » Sun Feb 26, 2017 12:54 am

I don't know how to put in the edit so just copy and paste this or something. its a translation to french for http://town-of-salem.wikia.com/wiki/Tow ... ion=submit. here it is good luck! This is the best i can do sorry if its not good enough. Also please don't steal credit from my hard work thank you :)
Spoiler: La ville de Salem est un jeu en ligne créé par BlankMediaGames, qui est similaire à la fête populaire des jeux Mafia et Werewolf. Jouabilité Le jeu se déroule à Salem et progresse dans un cycle jour / nuit. Au début du jeu, chaque joueur obtiendra un des différents rôles, qui sont divisés en plusieurs équipes. Le but de chaque équipe est de tuer ou de lyncher tous les membres des autres équipes. Chaque rôle peut avoir des capacités qui sont couramment utilisés pendant la nuit ou des attributs qui ont des effets passifs. Normalement, il a la plupart des membres de l'équipe avec une grande variété de rôles. Le et ont moins de membres, mais connaissent leurs coéquipiers et peuvent parler avec eux la nuit. Rôles ont rarement des coéquipiers, mais sont à l'abri des attaques régulières. D'autres rôles peuvent avoir des objectifs spéciaux, leur permettant de faire équipe avec n'importe qui pour gagner. Selon leur rôle, un joueur peut avoir besoin de persuasion, de tromperie, d'intuition, de logique ou de chance pour gagner. Actuellement, le jeu peut être joué dans huit modes de jeu différents:

Le mode classique a un ensemble spécifique de rôles avec peu de variance (9 Town, 3 Mafia, 3 Neutral). Le mode classé permet un gameplay compétitif. La liste des rôles est plus variée que la Classique, mais toujours équilibrée (8 Town, 3 Mafia, 3 Neutral, 1 Rôle aléatoire). La lecture de ce mode nécessite que les joueurs aient terminé au moins 50 parties, dont 10 sont classées. La pratique classée est très semblable à la Classée, cependant, vous devez avoir 10 parties jouées pour jouer au classement. La liste des rôles est la même, et gagner ou perdre ne change pas votre Elo. Vous pouvez vous joindre au jeu en utilisant une partie et connaître les noms d'utilisateur de vos autres joueurs avant le match, contrairement à Classé. Le mode personnalisé permet à l'hôte de définir les rôles qu'il souhaite inclure dans le jeu. Le mode rapide est le même que le mode personnalisé, mais les phases jour / nuit sont beaucoup plus courtes. Cela permet moins de temps pour planifier une action ou discuter de l'information. All Any Mode contient uniquement dans la liste des rôles, qui est presque complètement aléatoire. Vigilantics Mode se compose uniquement de et. Vigilantes peut tirer sur d'autres joueurs et les sorcières peuvent forcer Vigilantes à tirer sur qui ils veulent, ce qui entraîne de courts matchs. Rainbow Mode a une liste de rôle fixe qui ressemble à un arc en ciel. Il ya moins de membres de la Ville que dans d'autres modes. Développement et libération BlankMediaGames, ou BMG pour faire court, est la compagnie qui a fait la ville de Salem, qui est actuellement leur seul jeu créé. BlankMediaGames a été fondé en février 2014. Il s'agit d'une petite équipe composée de cinq programmeurs, d'un responsable communautaire et de deux artistes (l'un portant sur l'interface utilisateur et les avatars, l'autre sur les antécédents et les maisons). Ils sont répartis à travers le monde mais unis par leur passion pour le jeu.

Personnel de l'entreprise PyromonkeyGG - Programmeur / Co-Fondateur Achilles - Programmeur / Fondateur DoxExer - Programmeur Yaxamie - Programmeur Rickms - Programmeur Modérateur Jeu / Forum Personnel TurdPile - Administrateur Arckas - Modérateur Global Enderitem - Modérateur global Jerme - Modérateur Global M4xwell - Modérateur Global Naru2008 - Modérateur Global Shelboo - Modérateur Global SpellChecker - Modérateur global Des liens À propos de nous L'entreprise Contactez nous Accueil Social Facebook Twitch - Tous les mercredis et dimanches de 18h à 21h CT, le gestionnaire de la communauté prend des questions et joue la ville de Salem avec les téléspectateurs. Twitter- Ce sont les médias sociaux les plus informatifs Youtube Éditions La ville de Salem peut être jouée de différentes façons. La version du navigateur est gratuite et peut être jouée sur http://www.blankmediagames.com/TownOfSalem.

Parfois, le serveur Public Test Realm sera disponible, ce qui comprend de nouvelles additions et modifications au jeu. N'importe qui avec un compte peut jouer sur ce serveur quand il est ouvert à http://www.blankmediagames.com/TownOfSa ... cTestRealm. (Remarque: Si vous rencontrez des problèmes lors de la connexion au serveur PTR, cela est dû au fait qu'il est en panne ou réglé sur le personnel uniquement.)



La version Steam coûte $ 4.99 USD et est livré avec quelques avantages:

Exclusif Steambot3000 Avatar 2000 Points de la ville 100% Bonus Points de mérite pour toujours Les joueurs qui ont connecté leur compte à la version de Steam obtiendront toujours deux fois le montant des points de mérite. Les joueurs recevront ce bonus, même si vous jouez sur la version du navigateur ou la version mobile. Aucune publicité tierce Connexion à un clic Des temps de chargement plus rapides Succès de la vapeur

La version mobile est gratuite et est strictement pour les comprimés. Il a été officiellement publié pour les tablettes Android le 12 mai 2016. L'application iOS est actuellement uniquement disponible en Australie. À ce stade, les utilisateurs mobiles ne peuvent jouer qu'avec d'autres utilisateurs mobiles. Cependant, ils peuvent librement informer d'autres personnes qui jouent sur des appareils différents.



Questions fréquemment posées

Jouabilité Les résultats de mon jeu sont incorrects. Pourquoi est-ce? C'est peut-être parce qu'un Framer avait encadré votre cible, une Sorcière vous avait contrôlé pour visiter un autre joueur, ou un Transporteur avait échangé votre cible avec un autre joueur. Mon action nocturne ne s'est pas passée et je n'ai pas été bloqué. Qu'est-il arrivé? Vous avez peut-être sélectionné votre action trop près de quand of 2016. \ 016. L'application iOS n'est actuellement disponible qu'en Australie.

À ce stade, les utilisateurs mobiles ne peuvent jouer qu'avec d'autres utilisateurs mobiles. Cependant, ils peuvent librement signaler d'autres qui jouent sur des dispositifs différents.



Questions fréquemment posées

Jouabilité Les résultats de mon jeu sont incorrects. Pourquoi est-ce? C'est peut-être parce qu'un framer a encadré votre cible, une sorcière vous avait contrôlé pour visiter un autre joueur, ou un transporteur avait échangé votre cible avec un autre joueur. Mon action nocturne n'a pas traversé et a été bloquée. Qu'est-il arrivé? Vous avez peut-être déjà sélectionné votre action. Il est conseillé de sélectionner votre cible (s) avec au moins 8 secondes de rechange dans la nuit, en fonction de votre connexion. Je vois quelques termes et abréviations que je ne connais pas. Que signifient-ils? Vous trouverez une liste d'abréviations sur la page Glossaire des abréviations. Pourquoi ne puis-je pas utiliser le <symbole? Ce symbole est utilisé pour le code qui peut briser le chat, donc il est désactivé. Un bouffon a été pendu et quelqu'un qui n'a pas voté pour le repaire du Faiseur. Qu'est-il arrivé? Un transporteur a transporté la culpabilité du bouffon sur un autre joueur. Ce n'est pas un bug.

Général J'ai une suggestion. Où puis-je le partager? Si vous avez une suggestion de changer un rôle ou si vous avez un rôle que vous aimeriez voir dans le jeu, vous pouvez poster dans la section Idées de rôle dans les forums. Toutes les autres suggestions peuvent simplement aller dans la section Suggestions. Comment puis-je changer mon nom d'utilisateur? Vous pouvez vous connecter au jeu et aller à la "Boutique". En sélectionnant "Compte", vous avez la possibilité de changer votre nom d'utilisateur pour $ 4.99 USD. J'ai oublié mon mot de passe. Comment récupérer ces informations? En entrant un login incorrect: "Vous avez oublié votre mot de passe?" - Suivez les instructions fournies dans le lien. Comment puis-je changer mon mot de passe? Vous devrez vous connecter aux forums pour ce faire. Les étapes peuvent être trouvées ici. Est-il contre les règles de demander des attributs ou des capacités d'un joueur? C'est un super endroit où séjourner si vous êtes à la recherche d'un super endroit où séjourner. Il est également contre les règles de refuser de lire une carte. Cette stratégie est inefficace pour les joueurs expérimentés, et est injuste envers les nouveaux joueurs. Le terme commun des joueurs utilisent cette méthode est connue sous le nom "méta-jeu". Vous trouverez d'autres règles sur la page Règles de la Ville de Salem. Y aura-t-il plus de rôles et de produits cosmétiques? Oui, le personnel prévoit continuer à diffuser de nouveaux contenus. Comment puis-je devenir un modérateur global pour le jeu? Reportez-vous à ce post. Si vous ne savez pas quoi faire, alors c'est l'endroit où aller. Être actif, utile, accessible, et ne pas demander une promotion.

Problèmes techniques Je pense avoir trouvé un bogue. Où puis-je le signaler? Si vous ne savez pas ce que vous voulez faire, cliquez ici. Si vous utilisez la version Steam, vous pouvez la publier dans la section Steam Bug Reports. Enfin, si vous jouez sur une tablette, vous pouvez afficher dans la section Rapports de bogues mobiles. Mon jeu se bloque parfois / s'écrase. Pourquoi est-ce? C'est souvent le résultat de la perte de connexion du joueur. Il est recommandé d'essayer de stabiliser votre connexion Internet en le branchant dans un câble Ethernet, le cas échéant. Je rencontre des problèmes visuels et je vois des choses étranges sur l'écran de mon jeu. Comment puis-je réparer ça? (Exemple) Vous devez effacer votre cache. C'est un super endroit où séjourner. Si vous ne savez pas ce que vous allez faire, Nettoyage du cache du navigateur: http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser&#39;s-Cache Effacement du cache flash: https://forums.adobe.com/message/4278569 Vérification de l'intégrité du cache de jeu pour les utilisateurs de Steam: https://support.steampowered.com/kb_art ... -QEUH-3335 J'ai un ami qui m'a renvoyé, mais mon comte n'a pas remonté. Pourquoi? Votre ami doit faire un achat de la vie réelle afin d'activer le compte. (Plus d'information) J'ai acheté la version de Steam mais n'ai pas reçu mes 2000 points de ville. Comment les obtenir? Lorsque vous vous connectez au jeu, vous devez effectuer les opérations suivantes: Cliquez sur le bouton "Connexion avec Steam". Cliquez sur le bouton 'Link Account' pour lier un compte existant de TOWN OF SALEM pour créer un nouveau compte. Après avoir ouvert une session avec le bouton Steam, vous serez récompensé avec vos 1300 Town Points. Je joue mal. Pourquoi est-ce? La cause exacte de cette situation n'est pas connue, mais BMG est au courant de la question. Que signifie "Server Restart"? Le jeu ne sera pas disponible pour un court laps de temps à partir de quelques minutes. Cela est occasionnellement fait pour effectuer entretien,

Curiosités

Tous les noms qui sont choisis au hasard pour le joueur si aucun nom n'est choisi étaient des personnes réelles des essais de sorcière de Salem réels de 1692.

Pendant un court laps de temps en mai 2016, il a été possible de modifier les noms d'utilisateur pour 5.00 U.S.D, et bien que cette fonctionnalité a été supprimée, il a été réintégré dans la mise à jour 1.5.

BlankMediaGames a tenté de pousser la ville de Salem en 2013 en utilisant Kickstarter. L'objectif était d'atteindre 20 000 $. Malheureusement, le projet Kickstarter n'a pas réussi, avec 63 soutiens et 1 375 $ promis. Il a été annoncé sur le site Web de Starcraft II Mafia.



Des liens

Ville de Salem Rap
Last edited by SpellChecker on Sun Feb 26, 2017 4:01 am, edited 1 time in total.
Reason: Put in a spoiler.
GamerGuyMW
Amnesiac
Amnesiac
 
Posts: 8
Joined: Wed Dec 14, 2016 4:33 pm

Re: Localization for Town of Salem!

Postby LevinSnakesRise » Sun Feb 26, 2017 2:33 am

Hi there GamerGuy, please re-read the original post. You're not translating the homepage. You're translating the String Table page.
Please contact BMG with any questions regarding your account issues;
support@blankmediagames.zendesk.com

Thanks.
User avatar
LevinSnakesRise
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 16789
Joined: Thu Aug 07, 2014 9:45 pm
Location: USA

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Wercury » Sun Feb 26, 2017 8:47 am

This is great and all, but people will get to choose what language they play the game in, right?
You won't, say, force someone in Brazil to play the Portuguese version of the game, right?
Please!
Wercury
Newbie
Newbie
 
Posts: 1
Joined: Tue Nov 18, 2014 1:46 pm

Re: Localization for Town of Salem!

Postby SpellChecker » Sun Feb 26, 2017 9:31 am

Wercury wrote:You won't, say, force someone in Brazil to play the Portuguese version of the game, right?
Please!


Nope.
  
SpellChecker
Vampire
Vampire
 
Posts: 7233
Joined: Thu May 07, 2015 5:03 am
Location: Town Of Salem

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Mortwin » Sun Feb 26, 2017 10:05 am

I'm working on translating the strings to Italian. I am mother tongue Italian and C1 level English.
Mortwin
Jester
Jester
 
Posts: 10
Joined: Sun May 08, 2016 10:57 am

Re:Localization for Town of Salem!

Postby GamerGuyMW » Sun Feb 26, 2017 5:51 pm

Ok sorry i did that i will try to do that when i have free time. also is there a tutorial for the forums?
GamerGuyMW
Amnesiac
Amnesiac
 
Posts: 8
Joined: Wed Dec 14, 2016 4:33 pm

Re: Localization for Town of Salem!

Postby ChubbyMooshroom9 » Sun Feb 26, 2017 9:35 pm

xOnyxKnight wrote:just imagine half the people using google translate for this

^My master plan

Now to translate into Klingon
Image

Hall of Fame
Spoiler:
Shino Thomson
Image
Federico Decandia
Image
Clayton (Briah)
Image
Gebura Briah
User avatar
ChubbyMooshroom9
FM Awards: Town
FM Awards: Town
 
Posts: 1376
Joined: Wed Jun 10, 2015 2:31 pm
Location: Ethiopia

Re: Localization for Town of Salem!

Postby alex1234321 » Sun Feb 26, 2017 10:18 pm

ChubbyMooshroom9 wrote:
xOnyxKnight wrote:just imagine half the people using google translate for this

^My master plan

Now to translate into Klingon

I wouldn't be suprised considering that >80% of the playerbase thinks that Spy should read the Mafia chat without giving reasoning.
#SaveTheTG

Tired of trying to play discord Mafia games and not getting enough people? Join Town of Morons! We now have our own bot!


Credit to PurpleSidewalk1
User avatar
alex1234321
Role Ideas Moderator
Role Ideas Moderator
 
Posts: 4511
Joined: Sat Nov 28, 2015 4:20 pm
Location: Somewhere (UTC-5)

Re: Localization for Town of Salem!

Postby LevinSnakesRise » Sun Feb 26, 2017 10:48 pm

alex1234321 wrote:
ChubbyMooshroom9 wrote:
xOnyxKnight wrote:just imagine half the people using google translate for this

^My master plan

Now to translate into Klingon

I wouldn't be suprised considering that >80% of the playerbase thinks that Spy should read the Mafia chat without giving reasoning.

Literally has nothing to do with translating the game. Please take such posts elsewhere, thanks.
Please contact BMG with any questions regarding your account issues;
support@blankmediagames.zendesk.com

Thanks.
User avatar
LevinSnakesRise
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 16789
Joined: Thu Aug 07, 2014 9:45 pm
Location: USA

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Pario » Mon Feb 27, 2017 8:52 am

I am just trying to casually translate into czech. Can I do that too?
Pario
Newbie
Newbie
 
Posts: 4
Joined: Wed Jan 18, 2017 11:53 am

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Jerme » Mon Feb 27, 2017 8:58 am

Pario wrote:I am just trying to casually translate into czech. Can I do that too?

I do nto doubt your ability to translate that into Czech, but currently there are one translations for the mentioned languages requested :c
Disclaimer: I try to abide by the game's softfilter and use the appropriate replacements, when I am using the forums. Those will be set in brackets. Example: [tarnation]
Visit my role suggestions and give me feedback: http://www.blankmediagames.com/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=28949

Visit the Testing Grounds
Occupation: A developers pain and joy (QA-fox), currently "hired" by Ralozey
User avatar
Jerme
Global Moderator
Global Moderator
 
Posts: 28197
Joined: Thu Apr 30, 2015 2:09 pm

Re: Localization for Town of Salem!

Postby Pario » Mon Feb 27, 2017 9:28 am

Jerme wrote:
Pario wrote:I am just trying to casually translate into czech. Can I do that too?

I do nto doubt your ability to translate that into Czech, but currently there are one translations for the mentioned languages requested :c


If I do, do I have to translate the roles?
I came up with one or two roles that can not be translated into my language.
Pario
Newbie
Newbie
 
Posts: 4
Joined: Wed Jan 18, 2017 11:53 am

Re: Localization for Town of Salem!

Postby ChubbyMooshroom9 » Mon Feb 27, 2017 10:12 am

Pario wrote:
Jerme wrote:
Pario wrote:I am just trying to casually translate into czech. Can I do that too?

I do nto doubt your ability to translate that into Czech, but currently there are one translations for the mentioned languages requested :c


If I do, do I have to translate the roles?
I came up with one or two roles that can not be translated into my language.

Paraphrase em

Like, I don't know Czech, but if Werewolf can't be translated make it something like "Dog Beast". Just an example though
Image

Hall of Fame
Spoiler:
Shino Thomson
Image
Federico Decandia
Image
Clayton (Briah)
Image
Gebura Briah
User avatar
ChubbyMooshroom9
FM Awards: Town
FM Awards: Town
 
Posts: 1376
Joined: Wed Jun 10, 2015 2:31 pm
Location: Ethiopia

Re: Localization for Town of Salem!

Postby LevinSnakesRise » Mon Feb 27, 2017 11:29 am

Do not do that please.

You're simply translating text between the <text></text> tags and the <id></id> tags.

If you're it sure of what to call it in your language, do not attempt to replace it.
Please contact BMG with any questions regarding your account issues;
support@blankmediagames.zendesk.com

Thanks.
User avatar
LevinSnakesRise
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 16789
Joined: Thu Aug 07, 2014 9:45 pm
Location: USA

Re: Localization for Town of Salem!

Postby sibpanon » Mon Feb 27, 2017 9:56 pm

Me and Thais community are ready, Hope It's not too long for us too wait cause in Thailand. English is not so common so with translation it would do great for newbie/newcomer
I'm Thai, English is me 2nd language.
Fav role : Meduim / Jailor / Consig / Vet
least fav : Survivor / Consort / Sheriff
FM record Spoiler: NFM 21 : Citizen - Lose
Image
sibpanon
Survivor
Survivor
 
Posts: 37
Joined: Wed Apr 27, 2016 8:30 pm
Location: Thailand (UTC +7)

Re: Localization for Town of Salem!

Postby sondz1911 » Tue Feb 28, 2017 4:42 am

wikia, you say?
:P
sondz1911
Newbie
Newbie
 
Posts: 4
Joined: Mon Oct 17, 2016 3:16 am

Re: Localization for Town of Salem!

Postby LevinSnakesRise » Tue Feb 28, 2017 10:42 am

Residays wrote:
Residays wrote:
Naru2008 wrote:Literally has nothing to do with translating the game. Please take such posts elsewhere, thanks.


Residays wrote:Can there please be an additional south ameican/latino spanish version? Spain Spanish uses a lot of words that none of the other spanish speaking places use, which can cause confusion.


hi


Hey mods I posted this a bunch of times by now and 3 of you have posted after it.

Because I have nothing to comment on it at this time? When I have something I'll let you know, however Blake did tell me to have whoever did the Latino Spanish translation to change it into the Spain Spanish. If he says anything I'll let you know, otherwise it's sticking to just Spain.
Please contact BMG with any questions regarding your account issues;
support@blankmediagames.zendesk.com

Thanks.
User avatar
LevinSnakesRise
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 16789
Joined: Thu Aug 07, 2014 9:45 pm
Location: USA

Re: Localization for Town of Salem!

Postby FlamingTown » Tue Feb 28, 2017 11:34 am

some parts of the german versions sound kinda awkward :D
FlamingTown
Amnesiac
Amnesiac
 
Posts: 7
Joined: Wed Aug 27, 2014 3:31 am

Re: Localization for Town of Salem!

Postby LevinSnakesRise » Tue Feb 28, 2017 11:41 am

FlamingTown wrote:some parts of the german versions sound kinda awkward :D

How so? As in they are incorrect? Informal? Would you mind explaining how they sound 'awkward'?
Please contact BMG with any questions regarding your account issues;
support@blankmediagames.zendesk.com

Thanks.
User avatar
LevinSnakesRise
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 16789
Joined: Thu Aug 07, 2014 9:45 pm
Location: USA

PreviousNext

Return to Announcements

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests